יום רביעי, 27 במרץ 2013

ימי הולדת משודרגים לילדים

ימי ההולדת של הילדים בימינו הם הפקה מורכבת לכל דבר - המקום שנבחר, הכיבוד, המתנות ואפילו הלבוש לא מביישים אף מסיבה למבוגרים ובהחלט משקפים את העובדה כי גם הקטנטנים יודעים בדיוק מה הם רוצים ושמגיע להם הטוב ביותר.

נוסף על המראה של האירוע חשוב לבחור בתכנית הפעלה אשר תעסיק את הילדים ואשר תהווה את לב המסיבה: ישנו מגוון עצום של ספקים אשר מציעים הפעלות שכאלו - ליצנים, קוסמים מאפרות וכ"ו. במקום לבחור באחת האופצוית האלו מומלץ לבחור בהפעלה אשר תספק גם היבט חינוכי מעשיר וגם הנאה המשולבים יחד - כך הייחוד של יום ההולדת יגדל, האימהות יהיו מאושרות שהילדים למדו משהו חדש, והכיף יהיה גדול ללא ספק.

אחת האופציות הפופולאריות כיום היא יום הולדת מדע, בו הילדים הופכים למדענים קטנים למשך יום ההולדת, מקבלים ערכות יצירה משלהם ועורכים ניסויים בטיחותיים, מלמדים, מעשירים ומהנים. אופציה נוספת היא סדנאות בישול, אפייה או שוקולד בהן הילדים מבשלים מנות או קינוחים ולוקחים אותם הביתה.

ניתן גם להפיק הצגה המבוססת על סיפור ידוע בליווי תלבושות ומוזיקה ואף לקיים אותה במעין מתנפח אשר מדמה עולם קסום ומיוחד. פעילויות שכאלו מעוררות את הדמיון וגם גורמות לפעילות חברתית דינמית ומהנה, ללא תחרותיות ועם המון פירגון והקשבה זה לזה.

מומלץ לבחור מפעיל אשר מנוסה בעבודה חינוכית עם ילדים ולרקום עמו יחד את הפעילות המומלצת עבור יום ההולדת, תוך התחשבות בעולם התוכן של החוגג, בתחביבים שלו ובהעדפות שלו וכך להפיק יום הולדת בלתי נשכח ומהנה ביותר לכל המשתתפים.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה