יום חמישי, 6 ביוני 2013

טיפים לרכישת מתנות לתינוק

רכישת מתנות יכולה להוות נטל על רבים, בעיקר כאשר מדובר על מתנות שמיועדות לאם ולתינוקה. זאת מכיוון שבמקרים אלו ישנם כמה מאפיינים שיש להקפיד עליהם. יחד עם זאת, אם מודעים לאילוצים ולחשיבות שברכישת מוצרים איכותיים, המשימה יכולה להיות פשוטה ואף מהנה.

ראשית, אם אתם רוכשים מתנה ליולדת ולתינוקה חשוב לוודא כי אלמנט הבטיחותיות נמצא במקום הראשון מבחינת החומרים שמהם מיוצרים המוצרים והצורה הכללית של המוצר. שימו לב לקיומם של תווי איכות/תקן מצורפים והעדיפו כמובן מוצרים שמיוצרים מחומרים טבעיים, בעיקר בכל הקשור לצעצועים או למוצרי האכלה.

שימו דגש על העיצוב של המוצרים - בחרו צבעוניות שמעוררת את ההתפתחות של התינוקות. במידה ומדובר על טקסטיל התמקדו בבדים איכותיים במיוחד שישמרו גם לאחר כביסות רבות.

נסו לרכוש מוצרים שמתאימים גם לבנים וגם לבנות, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המוצר עצמו. בנוסף, נסו לרכוש מתנות אשר יסייעו לאם הטרייה לאחר הלידה בשגרת יומה ופחות במוצרים שאינם מעניקים תועלת רבה.

אחת החברות המתמחות במתנות לידה שכאלו היא "אמא של אביב" המשווקת מוצרים איכותיים מחו"ל - באתר החברה מגוון רחב של מוצרים שמתאים במיוחד לרכישה כמתנה לאחר לידה. כמו כן, תוכלו למצוא באתר הסברים מפורטים על כל מוצר ומוצר ולבחור את המתנה המושלמת עבור האם הטרייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה