יום שבת, 16 בפברואר 2013

מתנפחים - כל התורה

בין הפעילויות האהובות ביותר על ילדים בגילאים רכים הם המתנפחים - מתקנים עשויי גומי בצבעים עליזים ובצורות שונות, המושכים את הילדים לשחק עליהם באופן עצמאי וגם יחד.

ג'ימבורי ברחבי הארץ מתבססים בעיקר על מתנפחים שונים בשל הפופולאריות בגדולה שלהם - בקרב הילדים והמבוגרים כאחד. יחד עם זאת, מתנפחים הם כבר ממזמן לא רק נחלת הג'ימבורי השכונתי וניתן כיום בהחלט גם לקנות או לשכור את המתקנים לשימוש אישי.

השכרת מתנפחים מעודדת את היצירתיות והדמיון של הילדים, מעודדת משחק בצוותא ובעיקר - תורמת למיומנות המוטורית שלהם. לכן, לא מדובר בסתם מתקן אלא בהפעלה חינוכית ותורמת מבחינות רבות. פעמים רבות עדיפים מתנפחים אלו על פני מתקנים אחרים בגן המשחקים כגון מגלשות או נדנדות אשר יכולות להיות מסוכנות למדי לילדים.

בנוסף, מתנפחים מספקים מעין שטח מוגדר עבור הילדים שמשחקים בתוכם, ומכאן שהם גורמים גם לראש שקט בקרב ההורים שיודעים כי ילדיהם בטוחים.

מתנפחים להשכרה יכולים להתאים מאוד לארגון ימי הולדת לילדים ואפילו במסגרת ברית או בריתה שבה יש צורך להפעיל את הילדים ולהעניק להורים מעט שקט ושלווה. השכרת ציוד לאירועים מחברות מקצועיות כוללת לרוב גם מתנפחים ברמה גבוהה. חשוב לבחור בחברה אשר שמה דגש על בטיחותיות ושולחת נציג מטעמה אשר ישגיח בזמן האירוע על הילדים. בנוסף, מומלץ לבחור לפחוצ בשני מתקני מתנפחים במקרים שכאלו בכדי שיוכלו להכיל את כל המשתתפים ולא לגרום לתסכול.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה