יום שבת, 16 במרץ 2013

מתנות לתינוק - לשלב בין פרקטיקה לעיצוב

תינוקות בני יומם אינם מודעים למתנות הרבות שהם מקבלים עם היוולדם - אימהותיהן הן אלו אשר שמחות לתשומת הלב ולמחוות הרבות שמגיעות אליהן. רוב המתנות המאפיינות את המאורע המשמח כוללות בובות, בלונים, שוקולדים, ושלל פינוקים לאם. אך למעשה, אימהות רבות היו שמחות אילו היו מוענקות להן במתנה מוצרים שימושיים אשר יוכלו להקל על סדר יומן המתיש הצפוי בתקופה הקרובה.

מתנות לתינוק יכולות בהחלט לשלב בין פרקטיקה לבין עיצוב מתוק ומפנק ויש מקומות רבים אשר הפנימו את הצרכים הרבים של היולדות הטריות ומציעים מתנות לידה מוצלחות ביותר המקיפות את כל הפעילויות השונות במהלך היום - רחצה, השכבה, האכלה, לינה ועוד.

מוצרי רחצה דוגמה, בהחלט מסייעים לאימהות - אמבטיות מיוחדות וניידות שניתנות לקיפול מהיר ולהעברה לבית הסבתא פופולאריות במיוחד ומשקפות את העובדה כי כיום ישנו דגש שמושם על קלות התפעול. גם מוצרים הקשורים להאכלת התינוק - סינרים או כפיות מיוחדות חוסכים זמן רב ומקילים על תהליך שאינו בהכרך פשוט או מהיר.

"קן נייד", מזרוני פעילות או טרמפולינות שונות אהובים מאוד על אימהות כיון שהם נוחים לתפעול ויכולים להתאים למגוון שעות היממה. וכמובן - מגוון רחב של צעצועי התפתחות שכבר מחזיקים בעיצוב מתוק וילדותי וגם תורמים להתפתחות המוטורית של תינוקות מבוקשים מאוד ויכולים בהחלט להתאים במסגרת מתנות לתינוק לקראת או אחרי הלידה.

האתר "אמא של אביב" מתמחה במוצרים כגון אלו, ומעניק לכל מי שמעונין להעניק מתנה איכותית לאם ולתינוק, או לאימהות בעצמן, מגוון רחב של אפשרויות איכותיות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה