יום רביעי, 20 במרץ 2013

טרמפולינה לחצר - פופולארי ובטיחותי

כאשר חושבים על פעילויות או מתקנים לילדים, חושבים על שילוב של שלושה היבטים עיקריים: הנאה, תעסוקה ובטיחותיות. כיוון שמדובר על משתמשים צעירים שאינם מודעים לסכנות ואינם יכולים להגן על עצמם, אלמנט הבטיחותיות בדרך כלל נמצא במקום הראשון. המודעות לנושא זה גבוהה במיוחד בשנים האחרונות וגורמת לכך שמתקנים שונים מיוצרים תוך תשומת לב רבה בכדי להרגיע הורים מודאגים.

מתקני חצר שונים פופולאריים מאוד בקרב משפחות בעלות חצר או מרפסת גדולה. מדובר על נדנדות, מגלשות ועל טרמפולינות. כל המתקנים האלו מעודדים פעילות אקטיבית בקרב הילדים ודינמיקה חברתית - ובעיקר - מאפשרים להם להוציא מרץ. יחד עם זאת, הם גם עשויים להיות מסוכנים ביותר.

אם אתם מעוניינים לרכוש טרמפולינה לחצר חשוב שתוודאו כי מדובר על מותג איכותי שזוכה לתו תקן קפדני. בנוסף, שימו לב כי המתן מסוגל לשאת משקל רב ולאילו גילאים הוא מתאים. וודאו כי הוא מגודר לחלוטין ברשת וכי אין לו קצוות חדים או פתחים. בדרך כלל מציעים המותגים המובילים כמה מידות ודגמים של טרמפולינה או של מתקנים אחרים - מומלץ להתאים אותם לגודל המרפסת או החצר, לגילאי הילדים המשתמשים בכך ולמספרם.

טרמפולינה עדיפה על נדנדות לדוגמה או על מגלשות כיוון שהן מאפשרות שימוש של כמה ילדים בו זמנית - במידה ואתם מחפשים מתקן חצר שישמח מאוד את הילדים, ויהווה עבורם ועבור ילדיהם אטרקציה של ממש זוהי אופציה מוצלחת במיוחד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה